Klantenservice
Wij zijn maandag t/m vrijdag tussen 9:00-18:00 bereikbaar per
WhatsApp, E-mail en Live chat.
Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten*
Wij zijn maandag t/m vrijdag tussen 9:00-18:00 bereikbaar per
WhatsApp, E-mail en Live chat.
Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten*
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen via WhatsApp of klantenservice@partywinkel.be. Je krijgt van ons binnen een dag na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Gratis binnen 14 dagen. Controle of artikel en verpakking nog in nieuwstaat zijn. Direct je geld terug na verwerking. Meer info
Besteld voor 23:59 op | Verwachte bezorgdag |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Zaterdag |
Zaterdag | Maandag |
Zondag | Maandag |
*Wij doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. In een enkel geval kan de bezorging vertraagd zijn, door omstandigheden. Op nationale feestdagen zijn wij gesloten.
Opties | Bezorg/Afhaalmoment | € |
PostNL | volgende dag of ander moment | 4,95 |
PostNL afhaalpunt | volgende dag | 3,95 |
Je ontvangt altijd per email de Track & Trace van je pakket en de verwachte bezorgdatum. Je kunt op elk moment de status van je pakket controleren. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan is dat geen probleem. Je kunt gemakkelijk online of via de Mijn DHL-app een nieuwe bezorgdatum afspreken.
Je pakket wordt 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling automatisch geretourneerd.