Klantenservice

Wij zijn maandag t/m vrijdag tussen 9:00-18:00 bereikbaar per
WhatsApp, E-mail en Live chat.

Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten*

Veelgestelde vragen

Heb je een klacht?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen via WhatsApp of klantenservice@partywinkel.be. Je krijgt van ons binnen een dag na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Kan ik mijn product retourneren?

Gratis binnen 14 dagen. Controle of artikel en verpakking nog in nieuwstaat zijn. Direct je geld terug na verwerking. Meer info

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

 

  Besteld voor 23:59 op     Verwachte bezorgdag  
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag Maandag

 

*Wij doen er alles aan om je bestelling op tijd te bezorgen. In een enkel geval kan de bezorging vertraagd zijn, door omstandigheden. Op nationale feestdagen zijn wij gesloten.

Bezorgopties

 Opties  Bezorg/Afhaalmoment 
  PostNL   volgende dag of ander moment   4,95  
  PostNL afhaalpunt    volgende dag 3,95

 

Volg je pakket

Je ontvangt altijd per email de Track & Trace van je pakket en de verwachte bezorgdatum. Je kunt op elk moment de status van je pakket controleren. Mocht je niet thuis zijn op het moment van bezorging, dan is dat geen probleem. Je kunt gemakkelijk online of via de Mijn DHL-app een nieuwe bezorgdatum afspreken.

 

Pakket afgeleverd bij een afhaalpunt

Je pakket wordt 7 dagen bewaard. Daarna wordt je bestelling automatisch geretourneerd.

 

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.